Search:

Type: Posts; User: manafusion

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.20 seconds.

  1. In regards to sales, I'm not helping it either...

    In regards to sales, I'm not helping it either because... 900 gems for 10k yen. 300 gems per ten-pull with the same "minimum guaranteed 3* character and a 4* roll". That's 3 ten-pulls, which is very...
  2. The "harboring ill will" is stupid. People are...

    The "harboring ill will" is stupid. People are doing jobs, harboring ill will for people doing their jobs is dumb. I get it, you don't want the game to try and survive by riding trends and fads....
  3. I need someone to test. Today, I could log in...

    I need someone to test. Today, I could log in without using VPN. Can someone start from scratch now without using VPN?
  4. Game's out and... it's region-locked. Not...

    Game's out and... it's region-locked. Not download region-locked. It's IP region-locked. You need to basically need to VPN or you can't play.
  5. ​Release date confirmed. December 15th. Mark your...

    ​Release date confirmed. December 15th. Mark your calenders, interested people.

    - - - Updated - - -

    Also, their Twitter has some NP Ougi animation attacks if you wanna see how they look.
  6. Game has hit 300k pre-reg. Fubuki and Marine are...

    Game has hit 300k pre-reg. Fubuki and Marine are gonna be VAs now!

    1328222097357774849
  7. Huh, Fubuki and Marine to be VAs for the game if...

    Huh, Fubuki and Marine to be VAs for the game if they hit 300k pre-registers.

    1323827376464125952
  8. It's not mecha. It's mecha musume-esque.

    It's not mecha. It's mecha musume-esque.
  9. New (extended) gameplay trailer... well, old...

    New (extended) gameplay trailer... well, old since it's released about two weeks ago.


    https://www.youtube.com/watch?v=KOk4jBLAl3E
  10. Sakura Revolution - Sakura Taisen mobage (SEGA and DelightWorks collaboration work)

    https://sakura-kakumei.sega.jp/

    https://www.youtube.com/channel/UCpjNEKWyT83KleABkIMz6gQ

    Release date: 15th Dec, 2020

    Gameplay trailer:

    https://www.youtube.com/watch?v=KOk4jBLAl3E
  11. Replies
    73
    Views
    6,185

    Yeah. Did enough hands-on to say that he's only...

    Yeah. Did enough hands-on to say that he's only alright if you coordinate your and other people's MA. At that point, you're actually receiving very little damage. Hit 3 stacks of Atk Down on...
  12. Replies
    73
    Views
    6,185

    How'd everyone's rolls go for Summer Part 2? I...

    How'd everyone's rolls go for Summer Part 2? I got Summer Kannono and 2x Summer Yuri from 10 ten-pulls that I did. No Summer Rutee, my main target.

    Personally don't think that Summer Yuri's that...
  13. Replies
    73
    Views
    6,185

    Huh. Summer Part 2, huh. I like Farah. Her MA is...

    Huh. Summer Part 2, huh. I like Farah. Her MA is spanking.

    - - - Updated - - -



    So far, it’s fine on Nox. But, you gotta set it to single core. Gets rid of crashing issues. As mentioned...
  14. Replies
    73
    Views
    6,185

    I rolled my SSR ticket from the Challenge Mission...

    I rolled my SSR ticket from the Challenge Mission 10. Got Yuri. Hell yeah!

    - - - Updated - - -



    Yikes, that's absolutely horrible. Especially since you're losing out on what? 9 Summer...
  15. Replies
    73
    Views
    6,185

    This raid is big oofs. 3x Water, take tons of...

    This raid is big oofs. 3x Water, take tons of damage.
  16. Replies
    73
    Views
    6,185

    Limited time raid on 27th to 31st. The crystals...

    Limited time raid on 27th to 31st. The crystals are used for ascension board unlocks.
  17. Replies
    73
    Views
    6,185

    Breaking news: I hit 105 hit-count just this now....

    Breaking news: I hit 105 hit-count just this now. The bonus damage multiplier? +200% damage. Yes, high hit-count stacking is a thing.

    My team: Misella, Kanata, Summer Veigue, Kohaku.

    100+...
  18. Replies
    73
    Views
    6,185

    Never checked the OL cost, tbh. Hold on, I'll...

    Never checked the OL cost, tbh. Hold on, I'll check and compare now.

    - - - Updated - - -

    Oh yeah. Anything higher than 180 OL is gonna be hard to use.

    EDIT: Even with 180 OL, he's probably...
  19. Replies
    73
    Views
    6,185

    I don't get how you can max awaken the SR Kanata...

    I don't get how you can max awaken the SR Kanata when you only get 1x copy of the SR Memoria Stone.

    And, it depends on where you use them. I feel that Summer Veigue is gonna be predominantly for...
  20. Replies
    73
    Views
    6,185

    At 40 hit-count, it's 80%. It scales really fast...

    At 40 hit-count, it's 80%. It scales really fast the more hit-counts you have. If need be, the weaker but high hit-counts can always be used first to stack the higher damaging but lower hit-count...
  21. Replies
    73
    Views
    6,185

    If you care about meta, I think Summer Veigue is...

    If you care about meta, I think Summer Veigue is very strong because he has insane numbers of hit-count Artes.
  22. Replies
    73
    Views
    6,185

    Mentioned it on notes but I'll say it here...

    Mentioned it on notes but I'll say it here again...

    I got 7 SSRs. Excluding the three that I got from starting pick, SSR ticket and the freebie pre-reg summon tickets...

    I did two sets of 2...
Results 1 to 22 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4