Search:

Type: Posts; User: Deathhappens

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Replies
    5,954
    Views
    338,501

    Something something trust in figures of authority...

    Something something trust in figures of authority something something Kamerad probably has the quote

    - - - Updated - - -

    To the next ten years! (because the past ten were kinda shitty)
  2. Replies
    5,979
    Views
    637,810

    Sticky: Being a PC player might mean missing out on a...

    Being a PC player might mean missing out on a bunch of console exclusives, but you're never out of new games to play.
  3. Replies
    183
    Views
    5,546

    The fuck, they made a sequel to Inuyasha. I don't...

    The fuck, they made a sequel to Inuyasha. I don't know whether to laugh or laugh harder.
  4. Replies
    14,961
    Views
    2,434,619

    And that's why I don't go to those threads...

    And that's why I don't go to those threads anymore, full of people being wrong.
  5. Replies
    5,979
    Views
    637,810

    Sticky: I'm not getting a Switch and you can't fucking...

    I'm not getting a Switch and you can't fucking make me, Nintendo!
  6. Replies
    202,237
    Views
    9,194,933

    That presumes they wanted to be saved.

    That presumes they wanted to be saved.
  7. Replies
    14,961
    Views
    2,434,619

    That's because you're in the wrong threads. -...

    That's because you're in the wrong threads.

    - - - Updated - - -

    Prillya threads are populated by the degenerates that watched the anime, then saw the movie and went "yeah the swords were cool...
  8. Kanata's weird floaty Magecraft would be ideal...

    Kanata's weird floaty Magecraft would be ideal for violating the laws of Thermodynamics in whatever way makes Maxwell's Demon explode.
  9. Replies
    202,237
    Views
    9,194,933

    I can't believe General News is fucking dead.

    I can't believe General News is fucking dead.
  10. Managed to finish the second half of Priconne in...

    Managed to finish the second half of Priconne in between waiting for the global launch (5 days to go!) and farming GW in GBF. For a gacha adaptation, it's really surprising how on point the animation...
  11. Both Yakumo and Kuon were playing the "kicked out...

    Both Yakumo and Kuon were playing the "kicked out of FNM forever" degenerate special, so it's okay.
  12. Replies
    183
    Views
    5,546

    It's easier when you know in advance the one you...

    It's easier when you know in advance the one you like can't win.

    - - - Updated - - -



    Horimiya is absolutely not about "a gloomy nerd getting together with popular girl with double life",...
  13. Caught up to 4 new chapters of Destroy All...

    Caught up to 4 new chapters of Destroy All Humanity. Man, what a ride this manga is.
  14. Nah, I was late twenties and it still hit me...

    Nah, I was late twenties and it still hit me pretty hard.

    - - - Updated - - -

    Though I guess I've always been a sucker for a good romance. Not the last second main couple, mind you- everyone...
  15. Replies
    5,979
    Views
    637,810

    Sticky: Same. :roman:

    Same. :roman:
  16. Replies
    202,237
    Views
    9,194,933

    Eh, a TV is something you'll be stuck with for...

    Eh, a TV is something you'll be stuck with for years, I'd suggest shopping around even if it means having to wait for delivery. Then again I'm still using a CRT relic that's probably older than me...
  17. Replies
    183
    Views
    5,546

    Azur Lane shorts? Oh right, Slow Ahead...

    Azur Lane shorts? Oh right, Slow Ahead adaptation.

    Might look into it if it's as gloriously lewd as the manga.
  18. Replies
    5,979
    Views
    637,810

    Sticky: For a second I was about to make a Tsukihime...

    For a second I was about to make a Tsukihime remake joke. I guess we can't do that anymore, huh.
  19. Replies
    5,979
    Views
    637,810

    Sticky: Well damn, I guess I have no excuse now. - - -...

    Well damn, I guess I have no excuse now.

    - - - Updated - - -

    Getting a nice Disgaea vibe out of this, too.

    - - - Updated - - -

    ...Wasn't the protagonist's name Hakuoro? Is this a Steam...
  20. Replies
    5,979
    Views
    637,810

    Sticky: Wait, it does?

    Wait, it does?
  21. Replies
    14,961
    Views
    2,434,619

    Yeah, because /a/ is well known as a place for...

    Yeah, because /a/ is well known as a place for civil discourse.
  22. Welp, gotta love a punchable villain becoming...

    Welp, gotta love a punchable villain becoming even more punchable.
  23. Replies
    5,979
    Views
    637,810

    Sticky: Well, I guess I'll have to wallow in guilt,...

    Well, I guess I'll have to wallow in guilt, because I don't think I have the attention span to read a full-length VN anymore unless they port it to mobile (or print it in paper, ha ha ha sob). I...
  24. Replies
    66
    Views
    2,637

    Poll: Who has?

    Who has?
  25. I started writing another longpost, but the tl;dr...

    I started writing another longpost, but the tl;dr is I wish I had that faith.

    - - - Updated - - -

    Including the "killing all download links online" bit.

    - - - Updated - - -
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4